Personalvård :)

Ja idag (igen) gick min lunch åt till att klippa håret på en av tjejerna!
Idag var det camilla som ÄNTLIGEN (efter ca 2års tjat) gick med på att klippa av sig stora delar av håret!
Jag anser att om man ska ha långt hår ska det vara snyggt och inte sitta i en stram tofs allt som oftast,så igår lyckades jag få camilla på min sida och idag satte jag saxen i hennes hår!

Camilla som vi var vana att se henne,i en stam tofs eller i långt lite tråkigt (FÖRLÅT) hår!

men nu är det andra bullar!


Camilla på lagret,i sopsäck :)

kortare bak än fram


man kunde inte tro att denna tjej hade såååå mycket hår!
hon är så jäääääkla snygg,ALLTID!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefint! Du är så bra på massa saker Sara!

2009-10-09 @ 22:45:12
URL: http://linalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0